31 March 2009

. syhhhh....ini adalah rahsia # 1.


Aku buat apa yer dengan duit tu?
Lupa pulak.
Agaknya kalau aku kumpul-kumpul dut hasil curian tu, dah boleh pergi haji agaknya.

Dosa tak curi duit bapak sendiri?
Kalau ikut hukum kena potong tangan tak?

Tapi, aku dah mintak halal masa mintak maaf time raya.
Kira halal la kan.

Ala, anak bapak..ape nak berkira.....

11 comments:

khaleda said...

woo ini budak byk nakal arr
kasi curik duit bapak sndr
aku repot ngn pakcik isa
hihihi :D

cujen said...

isa?
jangan disebut nama ittew...

nama saiko tu sama ngan nama bpk aku... ngan bin nye sekali same....benci tak????

ungu violet said...

aku pun selalu curik, kalau nampak atas meja.

aku harap mak bapak aku halalkan....

dibiuscinta said...

mcm2 la suzan ni..sgt nakal ek..kena babab tangan die tue

meza said...

erk...
sama la ngn aku.
ala kira halal la anak branak.

~Cinta Cukulet~ said...

owh..nakal eh..pulangkan balik duit tu cepat..pulangkan pada saya je hahaha

Pok Li said...

Bapak nye tau tapi buat tak tau aje... anak bapak le katakan

nmmy84 said...

cujen.takpe masa kanak2 dimaafkan.hahaha pandai2 aku buat hukum karma sendiri.ala, kecik2 mane ingat.ntah2 aku pun same :P~

momoko-chan said...

jahat gile ko kelepet duit abah..

khaleda said...

opss kebetulan yg tak sepatutnya
benci2

Nur said...

aku tau, ko mmg byk amek wet abah