01 April 2009

. biar hujan menghapus jejakmu .

Aku tau, satu masa nanti aku pasti akan melupakan dia.
Aku tau, satu masa nanti luka ini akan sembuh.
Aku tau, satu masa nanti aku kan kembali tersenyum dan gembira.
Aku tau, satu masa nanti aku akan mendapat kebahagiaan aku sendiri.


Cuma,
Aku tak tau bila.

11 comments:

This is Mine said...

biar masa itu menjadi rahsia....

agar kita tidak ternanti2...

teroskan hidup seperti tiada masalah yang membelenggu...

andaikata masalah datang tanpa henti, jgn mengalah!!! ingat, masalah mematangkan diri...

farah yakin cujen boleh!! cujen kuat!!

(^_^)

chaiyok!! chaiyok!!

^arween^ said...

come on babe
idup mesti diteruskan

tabahkn hati
kuatkan semangat

u can do it!!!

nmmy84 said...

jap,

adoii dalam mood sentap lagi la ni ? ;-P

cujen said...

hehe,thanks fara, arween n wadah...
cian korg kena melayan aku meroyan kat sini...
nak wat cemana.. kadang2 perasaan tu datang tanpa diundang

This is Mine said...

xpe2...

tuelah gunanya kawan..

heee~

**sbenarnye, farah pon xde keje nie... menunggu org len update blog je... pastu, farah baca + komen... pasnie maybe susah sket nk online... huuuu~

cujen said...

hahaha...samalah kita...dok bace blog org je.. mmg takde keje (ade sebenarnya)... tapi, malas nak buat... aku benci PMS.

khaleda said...

masa tuh akan tiba
mana tau blk berhoye2 trus lupa
hehehe ;)

cujen said...

ok, khalid...
konpom tau sabtu ni...howyeh2

This is Mine said...

ak mals gak...
heee~

tgh2 masak tue, teringat kat lappy, ak berlari nek atas... tgk2 jap..pastu ak trun balik...

kemas2 umah, teringat lagi kat lappy, ak berlari lagi nek atas...

*sumpah penat, tapi ak suka!! haha~ ak x bawak trun lappy cz nnti lgsg x jadi wat keje... weee~

~Cinta Cukulet~ said...

semalam hanyalah kenangan
esok hanyalah impian
dan hari ini adalah kenyataan...
pilihlah utk berbahagia hari ini :D

susudalambotol said...

it's all depends on you :)