13 March 2009

. cinta ini dibunuhku .

Haruskah ku mati karena mu
Terkubur dalam kesedihan sepanjang waktu
Haruskah kurelakan hidupku
Hanya demi cinta yg mungkin bisa membunuh ku
Hentikan denyut nadi jantung ku
Tanpa kautau betapa suci hatiku
Untuk memiliki mu


Tetiba hari ni aku jadi geram. Geram ngan orang itu. Yer, orang itu yang jadi punca aku wat entry "aku tewas lagi." (dah delete dah pun). Aku pun tak paham apa yang dia nak sebenarnya. Kejap nak, kejap tak nak. Kejap mesra kejap dingin. Kejap ok, kejap tak ok. Kejap betul, kejap biol.

Macam aku je yang nak jadi biol. Ada orang cakap kat aku "jangan jadi pengemis cinta". Well, aku bukan nak jadi pengemis, cuma jadi penunggu je. Penunggu yang setia. Hahahaha. Berbaloi ke weh nak tunggu? Soalan yang aku sendiri takde jawapan. Kadang-kadang aku rasa nak stay. Kadang-kadang rasa nak stay away. Apa nak buat? Ikut je rentak dia walaupun aku tau esok-esok aku jugak yang terluka. Bodoh kan??


rasanya seperti mau berambut pendek kembali.
apa kata korang??
aku sesuai rambut panjang ke pendek?

6 comments:

meza said...

klau rambut pendek nampak lebih muda dan comel.

itu pandangan aku la.

;)

tukang karut said...

rambut pjg nmpk matured ckit
:D
both ttp ok tuk ko

nmmy84 said...

aku suka dua2.apa kata 2 dalam 1.ko kerat 2.bila nak guna rambut pendek ko tanggalkan yang panjang.hehehe.gila tapi oke ape?? :D

nAdiRah said...

rambut pendek kot!!
tp...cam tak pernah tengok ko berambut panjang lepas bahu...nak gak nengok.

^arween^ said...

dear
u deserve better k
go on with ur life
pasrah...dan jgn mengharap
kalau ade alhamdulillah
kalau takde redha

p/s rambut pendek kot :D

Nik Muhammad Hafiz said...

beb...pengemis bermula dengan penantian...so..careful so that u dont be a fool...like i said before...be with it...feel it...deal with it and get out of it... 4 IT!! do that then insyaAllah..
oii!!!!!!!!! rambut pendek laaa!!! hahahahahahaha....totally rambut pendek...