04 February 2009

. ku bahagia .

Aku rasa aku sedang BAHAGIA sekarang.

Er, nanti kejap.

Ye ke?

Bahagia?

Tak?

Bahagia?

Tak?

Bahagia?


Mungkin GEMBIRA je kot.

Er, tapi... tak lah. Aku rasa aku BAHAGIA.

Buat masa ni la.

Akan datang tak tau lagi.

Yang penting kena possitif.


aku rasa tahun 2009 ni aku lebih sabar dan positif.
semoga aku terus dalam keadaan begini.



kenapa aku rasa cam kaki aku tak jejak kat bumi je ni?
rasa cam melayang-layang la.
:-)

8 comments:

bungaditepijalan said...

wahhhhhhhh.mcm kat lalallallala land jek.
being happy is a choice kan?
:)

^arween^ said...

bagus kamu sudah happy
bila kamu happy
aku lebih berganda happy
sebab aku harap
kamu akan belanja aku makan
:D

cujen said...

cik bunga..
yup, being happy is a choice..

arween
belanja makan eh? buleh..buleh.. tunggu aku dapat PTK 4-4..hihihi

13may said...

tengah high eks?

hehhe hehhe

~Cinta Milo Ais~ said...

macam ayat orang tengah bercinta je hehehe

nmmy84 said...

suzan,
itu ayat orang dilamun chenta
adakah....hihihi
selamat berbahagia tak kira kamu sedang berchenta atau tidak.yang penting, kamu bahagia okeh :)

k h a l e d a said...

cik cujen
hati berbunga riang ke
hihihi..

nyonya*PIE said...

yes..kena +ve thinking...ape pun kwn2 sekeliling ada untuk mngembira dn mnbahagiakn kau...