05 February 2009

. edisi jiwang yang boleh membunuh .

Awak,
Boleh tak awak jangan ambil berat tentang diri saya..

Sebab saya takut saya akan mula mengasihi awak..


Awak,
Boleh tak awak jangan terlalu baik pada saya...

Sebab saya takut nanti saya akan mula merindui awak..


Awak,

Boleh tak awak jangan ucapkan kata-kata indah dan manis kat saya..
Sebab saya takut saya akan menyayangi awak...


Awak,
Boleh tak awak jangan memberi kenangan dan harapan kat saya...

Sebab saya takut saya akan jatuh cinta dengan awak...


Awak,
Boleh tak awak jangan terlalu menghargai pertemuan ini...
Sebab saya tak nak menderita kerana kehilangan awak...


Kadang-kadang saya asik terpikir je, kenapalah kita ditemukan. Adakah kerana ketentuan takdir atau kebetulan? Dan saya sentiasa tertanya-tanya apakah akhirnya hubungan ini?

Adakah peluang untuk kita bersama selamanya?




Seringkali hati bertanya
Tiap saat kita bersama
Sampai bilaku harus memendam rasa
Tak pernah aku merasai
Bibir terkunci Jiwa bergelora rasa tak percaya
Adakah ku bermimpi
Mimpi di siang hari

Dirimu...
telah lama ku nantikan
Wajah yang bermain Di mimpi-mimpiku

Hidupku..
kini bagaikan penjara
Tanpamu di sisi tak bermakna oh..oh..

Mungkinkah akan terjadi
Dirimu aku miliki
Berilah tanda kepastianmu
Namun jika tak tercapai Harapanku

Selamanya dirimu tetapku sanjungi



hati ni mudah sangat nak jatuh cinta
bencilah!!

6 comments:

MeSober said...

bercinta itu indah.
tapi, perpisahan yang dibencikan sekali!

^arween^ said...

mudah jatuh cinta
bahaya ni
kena kawal

dibiuscinta said...

wah..dah sat nye ayat2 jiwang kamoo...relaks dulu...ngan laki ni kite kene jual mahal skit baru tak kene tinggal k..SIKIT je tau...ceh aku gtau cam aku da kawen..wua3!!

ungu violet said...

haih, jiwangggg! hehe..

~0~ said...

tahniah...semoga bahgia

aku suke lagu spider kat bawah tue..

nmmy84 said...

itu tandanya lagi kamu dibius sama cinta.kalo ada ubat penahan cinta, aku bisa memberinya kepada kamu.kalo ada ubat supaya kamu susah jatuh cinta juga, sy akan turut beri pada kamu.masalah, sy juga begitu.hihi.dululah :(