10 November 2008

. kalau bos lama aku tengok ni, harus dia sujud syukur .

bukti yang menunjukkan kerajinan aku hari ni..





selama ni ngan bos lama, aku sangat malas. sebab bos lama aku tu tersangat lah baik. aku siap leh bergurau senda ngan dia. dan dia sangatlah sempoi sampai kadang-kadang aku rasa aku bos dan dia PA. hahaha.

tapi, sejak minggu lepas aku dah tukar bos. aku dapat bos baru. dan macam biasalah, seminggu pertama dengan bos baru, haruslah aku menujukkan ciri-ciri pekerja cemerlang. seminggu yang lepas, aku tak pergi makan tengahari. sampai bos aku tegur.. "you memang tak g makan tengahari ke? " aku jawab "haah, sebab saya kan pekerja cemerlang. saya tak suka g makan tengahari, saya suka buat kerja je". tapi tu aku cakap dalam hati je. ayat yang terkeluar ialah "saya malas nak turun". hehehe. baik kan aku.? (padahal opismate aku takde nak teman gi mkn..mc 3 hari). dan selalunya kalau dengan bos lama, kul 12.30 aku dah hilang..pastu 2.30 baru masuk balik.

hari ni sebenarnya bos baru aku tu tak ada. dia g seminar tuk satu hari. so, kenapa aku nak tunjuk rajin pulak ari ni kan? sebabnya memang dari minggu lepas aku niat nak kemas rak fail tu. dah ade ular sawa sume dalam tu. tapi, kena tunggu time bos aku tak ada la baru senang nak wat keje. kang dia tengok aku tertonggeng-tonggeng wat keje, takut dia rasa 'lain' pulak. hehehe.

ok la, aku nak sambung gi wat keje sambil dengar lagu kuat-kuat. huhuhu. (mesti duit gaji aku sangat BERKAT hari ni).


5 comments:

bungaditepijalan said...

amin.amin.
berkat tue penting.
syg bos kat u.
:D

nmmy84 said...

cantik dan modennye bilik ko suzan.aku nak jugak.dulu diputrajaya aku punyai bilik sendiri,pc yang canggih dan segalanya khas untuk PA.Disini,dinegeri ini,segalanya biasa saja.Tiada bilik.Tiada meja moden,tiada pc canggih..ohhh rindunya :P

poyotito's said...

kerja molek2 wei
kaya esok helo gua


HO HO!

susu dalam botol said...

sangat malas nak kemas bilik sebab kan bilik kita selalu je ada orang masuk nak guna telefon. dem.

khaleda said...

aku amat berhajat & berniat nk kemas bilik.. tp sampai hari ni hampeh.. makin menimbun surat2 yg aku lum failkn.. apa kata ko tlg aku lak.. hehehe..