07 October 2008

. seribu penipuan .

aku kata aku benci dia..
aku tipu... sebenarnya aku teramat sayangkan dia

aku kata jangan call aku lagi..
aku tipu... sebenarnya aku mengharapkan sangat panggilan dari dia

aku kata aku tak nak tengok muka dia lagi..
aku tipu.. sebenarnya aku teramat la rindukan dia

aku kata 'pergi mampus la ko' kat dia..
aku tipu... sebenarnya aku tak mampu hidup tanpa dia

aku kata....aku kata...
ah, terlalu banyak yang ku katakan..

namun hakikat sebenarnya...
semua to bohong belaka. dusta.
semua tu tipu!!

ah, hati..hati...
kenapa lah kau begitu lemah sekali..


SELEPAS KAU PERGI - LALUNA

selepas kau pergi
tinggallah disini ku sendiri
ku merasakan sesuatu
yang telah hilang di dalam hidupku

dalam lubuk hatiku
ku yakin kau pun sebenarnya tak
inginkan lepas dariku
tahukan kau kini ku terluka

bantu aku membencimu
ku terlalu mencintaimu
dirimu begitu
beerti untukku

kau telah mencinta
dan dicintai kekasihmu
ini tak adil bagiku
tahukan kau kini ku terluka

Lupakan ku dalam tidurmu
Yang pernah mencintaimu
Kau memang tercipta
Bukanlah untukku

3 comments:

ARWEEN said...

yang still stuck with JIWA KACAU???

K.A.M.I said...

haha~ye ye je kutuk2 rupe2nye..

susu dalam botol said...

kita semua manusia biasa. perasaan kita ada rasa juta-juta :)