09 October 2008

. kalau dah namanya PEREMPUAN .

setelah sekian lama aku tak gelak ketawa dengan sakan,
akhirnya semalam aku berjaya ketawa sehingga mengeluarkan air mata.

SEBABNYA


korang tengok la gambar kat bawah ni.







ni gambar adik aku yang paling kecik. nama dia NUR SARAH ATIHRAH. umur 4 tahun. tapi, dia punya bijak plus nakal tersangatlah mencuit hati.
korang tengok la sendiri dia main mekap aku. tu bukan aku yang mekap kan tau. dia yang mekap sendiri.

yang aku heran tu, tau pulak dia kat mana nak letak lipstick tu, kat mana nak letak eye shadow dan yang paling tak tahan sekali dia nye eye liner tu. sebelum dia nak pakai tu, dia tanya kat mak aku mende tu nak pakai kat mana. mak aku cakap bawah mata. sekali betul2 dia wat garisan kat bawah mata dia tu. kebetulan pulak aku baru balik kerja, maka aku dapatlah saksikan kejadian tu berlaku. adeh... siyes lawak beb.

masa dia wat garisan eye liner tu, punyalah konfiden muka dia. hahahahahha. yang lagi tak tahan tu, dia siap tayang2 muka dia kat kitaorg sume. perasan dah cantik sangat la tu. dah rupa joker lam citer batman je aku tengok. adeh...sarah..sarah....ko memang kelakar la...

ni lagi gambar dia hasil daripada mekap dia sendiri.. gambar ni masa tahun lepas. kira-kira baru nak belajar mekap la kononnya. lom bape nak pandai sangat..





3 comments:

K.A.M.I said...

hahahahahahahaha~
aje le..klako gile muke sarah

susu dalam botol said...

ahahahhaa.. chomel gilas!

nana said...

hakhak. itu eyeliner ke? sumpah aku ingat eyebag. gile tak senonoh anggapan aku ni. haha