10 October 2008

. seri muka .

baru beli (tak sangka kuih seri muka pun ade jual yg dah siap)



sebelum dimasukkan ke dalam microwave



hasilnya!!!!



huhu...kempunan aku nk makan kuih favourite aku. sedih tau. aku betul-betul ikut instruction kat situ. masukkan lam microwave dengan suhu tinggi selama 15 minit. tapi, aku masukkan tak sampai pun 5 minit dah jadi camtu. tipu tau!!! instruction tu tipu aku.. huhu..cedih...

sib baik aku tak masukkan sume. satu peket tu ade 6 ketul. aku try wat 3 jek.. tapi, tak makan pun. tak selera aku tgk kuih penyek camtu. lagi 3 tak tau bila nak masak. maybe aku kukus plak kali ni. masuk microwave abes jahanam kuih aku.

rindunya nak g BARAM. mesti banyak org jual kuih ni :-(

7 comments:

ARWEEN said...

hahahah
kelakar nyer

tp saya pn suke gak kuih tue

nmmy84 said...

suzan..........aku terjumpe blog ko..rindu lame tak tengok frenster so tak dapat denga citer ko..weih seriyus pecah perut aku bace entry seri muka ni..mmg kelaka tol..hehehe..

peace!wadah

blackpurple @ jowopinter said...

Lain macam polak warna seri muka itu ek....

13may said...

lama tak makan...

~Cinta Milo Ais~ said...

ala ciannyer dia...hehe...kat pasar malam mesti ada jual nih gi je beli huhu

bungaditepijalan said...

nape dia jadik lembik gitu?
huhuhu.
saya suke gak kuih tue.
tp yg ijau je saya mkn.
:D

nana said...

ahahah.

motivasi : beli siap dekat bazaar.