04 October 2008

. yeye....dah raya .


yahoo....selamat hari raya. takde apa yang menarik untuk diceritakan untuk raya kali ni. raya pertama balik kampung di muar johor. raya kedua balik sekinchan pulak. raya ketiga dah balik kl. huhuhu...bosannya. tahun ni au tek beraya mana pun. just follow parents g uma sedara mara. rumah kawan-kawan langsung aku tak pergi. bukan taknak, tapi takde kesempatan. kawan-kawan aku banyak kat kg kat muar tu. memandangkan aku raya kedua dah bergegas balik sekinchan, so tak dapat la nak beraya mah diorang. lagipun raya tahun ni tak memberi apa-apa makna kat aku. aku serabut memikirkan masalah aku. sampaikan aku takde hati langsung nak beraya. tapi, yang peliknya SI DIA itu, masih ade mood nak beraya. huh, dasar lelaki. opss...ok,aku mals nak serabutkan pikiran aku sebab dia lag. full stop.

2 comments:

~Cinta Milo Ais~ said...

selamat hari raya...saya dah abis raya dah..esok dah kuliah huhu sedihnya

ARWEEN said...

adehhh
raye jgn serabutkan pkran mu :D