22 October 2008

. inilah yang akan terjadi bila aku dilanda masalah .


yes. aku mampu berkeadaan begitu selama 24 jam tanpa henti.
bila ada masalah
aku jadi malas,
jadi tak tentu arah,
jadi takde semangat,
jadi kuat tidur.

9 comments:

bungaditepijalan said...

awak!
penuhnya katil.
mcm katil kita jugak.
:D

-flip.flop- said...

hehe..tu baru separuh je tu

khaleda said...

blh aku join sekali x?

hey...ini aku said...

Itu senaman jugak sebenarnye tu, senaman meleperkan dada tu dek.. hehehe..

nmmy84 said...

mak ai datin..ko tengok katak ijau tuh macam terperanjat tengok ko :P lawa katil :))

SPAZZO said...

wah.. meriahnye katil ;P

poyotito's said...

peh!sama!
gua rekod 3 hari berturut-turut.
bangun kebulur nak mampus

sultan said...

peh... ini gaya aku study ni. haha...

-flip.flop- said...

khaleda
nak join, meh la...

hey...ini aku
meleperkan dada?? huhu...sadis bunyinya

nmmy84
katak tu memang sengaja diletakkan di situ untuk memantau keadaan aku..

spazzo
biasalah...katil owang pompuan yang masih BUJANG..hehe

poyotito's
ok, tak lama lagi wa leh pecah rekod lu bro..

sultan
konpom 4 flet beb kalau lu studi gaya camni...