27 October 2008

. ade rasa cinta yang membuak-buak ingin diluahkan .

I ReAlly WiSh I CoUld Do ThAt WiTh SoMeoNe I LoVe
aku teringin nak main hujan.
aku teringin nak main buai.
aku teringin nak baring kat rumput yang menghijau
pada waktu malam.
sambil melihat bintang-bintang yang bertaburan di angkasa
aku teringin nak jalan-jalan tepi pantai...berpegangan tangan.
bersama dengan orang yang aku sayang.
tapi....
bila, kat mana dan yang penting dengan siapa??
huh, emosi jiwang begitu kuat menghantui diri aku malam-malam deepavali ni.
korang boleh la muntah pasni yer... :-(
"ThE WoRsT FeeLiNg IsN't BeInG LoNeLy,
BuT FoRgoTen By SoMeOne YoU CaN't FoRgEt"
p/s: do i look desperate???


11 comments:

khaleda said...

wehh asal emosi melampau sjk akhir2 nih.. jom ar main hjn ngn aku.. ko pn syg aku kn.. hehehe

dl kt laguna xde main buai ker ;)

ARWEEN said...

laguna???
wahhh menyampuk plak
ngehhh

13may said...

ko nak aku teman ker...hehhe hehhe

13may said...

ko nak aku teman ker...hehhe hehhe

13may said...

aikk??? awat kuar dua kali plak nih...

-flip.flop- said...

wah...en. 13 may... bersungguh2 nak etman saya..sampai kuar komen 2 kali..hihihi

susu dalam botol said...

kelakar bab awak kata jiwang time mlm deepavali. haha. ama :P

nmmy84 said...

ala biasela tuh su..kt ni skali2 akan rase emo gaks :)

waahh mlm deepavali patut kt g raye umah analetchumy..hihihi :P

en_me said...

hi adik itteww..

SPAZZO said...

"ThE WoRsT FeeLiNg IsN't BeInG LoNeLy,
BuT FoRgoTen By SoMeOne YoU CaN't FoRgEt"

hahahaa.. i love this statement ;P

hey...ini aku said...

aku pon rasa nak cam ko je bila nampak gambar hujan tu.. huhuhu..