03 September 2008

.kurma percuma.


satu yang pasti sejak aku kerja ni, setiap kali bulan pose aku tak yah susah-susah beli kurma. sebabnya aku tau aku mesti dapat kurma percuma nye. sekurang-kuranya sekotak. hehehe. semalam dah dapat sekotak, tapi biasa-biasa je. malas nak amek gambo. (sungguh keji)

hari ni dapat lagi. tapi ni spesel sket. kotak dia cantik tau. isi kat dalam dia lagi la. gemuk-gemuk kurmanya.
(rujuk gambo k) aku yang tak minat kurma ni pun rasa teruja nak makan. tak sabo tunggu berbuka. wallaaaaa.....baru kul 2 rupanya. sabo..sabo..

isi dalam yang sungguh menggoda.
(thanks to syarikat edaran)



5 comments:

violet said...

salam ziarah.

lawa2 kotak kurma tuh. kurma pn nmpk sedap. bak siket...hehee..

haJa*darLingZ said...

wow...syok nye ko dpt kurma free...bak sini skit..hehehe

-flip.flop- said...

violet
thanks sebab sudi singgah..
memang cantik..sedap pun sedap..kalau nak datang la umah.

haja*darlingz
memang syok pun..mende free..hihi

blackpurple @ jowopinter said...

Salam.

Alhamdulillah dapat kurma gratis..!

13may said...

ada kurma lebih???

pos arr mai sini :D