08 September 2008

.cerita hari isnin.


tau tak, dua makanan di atas hampir-hampir membuatkan aku membatalkan puasa. hoho.. bulan puasa memang banyak dugaan. kuih tart ngan asam halia pun aku nak terliur. padahal, sebelum ni makanan tu bersepah je atas meja aku. sikit pun aku tak pandang. time pose ni jadi lain pulak. sib baik iman di dada masih kuat, kalau tak terjadilah insiden "bukan aku yang nak makan kuih tu, kuih tu yang masuk lam mulut aku" . hihihi

pasni aku takmo letak makanan lagi atas meja aku.

2 comments:

~Cinta Milo Ais~ said...

ylain kali jgn letak makanan atas meja..bagi je semua kat saya hehehe

13may said...

sedapnya kuih tart tuh :D