15 September 2007

:: sebak ::

hati aku rasa sebak je sekarang. pertemuan dengan 'kawan lama' tadi buat aku rasa lain. tak tau la kenapa. mungkin sebab aku pernah ade sejarah dengan dia. sejarah cinta yang tak kesampaian. sebabnya, salah aku jugak. aku jugak yang merejek dia. tapi, entahlah. aku pun tak plan nak jumpa dia lagi lepas ape yang dah berlaku. tapi, kalau dah dok sekampung tu, pegi mana-mana pun akan jumpa jugak. apepun, aku redha dengan ape yang dah terjadi. dah ditakdirkan aku dengan dia cuma akan jadi 'kawan'. mungkin itu yang terbaik untuk kami. lagipun, setiap yang berlaku pasti ade hikmahnya. dah aku rasa dia pun dah tau ape hikmahnya. anyway, aku sangat bertuah sebab pernah kenal dia. walau ape pun orang kate, pada aku dia tetap seorang kawan yang baik. thanks kawan. dan aku harap dia pun akan bahagia dengan jalan hidup dia sekarang. aku akan mendoakan kebahagian dia. amin.

No comments: