08 February 2007

:: friendship?? men?? woman?? ::

"Between men and women there is no friendship possible. There is passion, enmity, worship, love, but no friendship"

~~ siggy salah sorang poremmer kat forum cari ~~

ape yang aku nak cakap kat sini, aku sangat2 setuju dengan kenyataan di atas. pada aku lelaki dengan perempuan memang tak boleh jadi kawan baik. tak percaya?? tepuk dada tanya diri sendiri la.

aku pun bukannya tak pernah ada kawan lelaki. ada. memang aku dengan dia teramat la sangat baiknya. dia pun memang seorang kawan yang baik. pendek kata, dialah sahabat susah senang aku. tapi, tak sama rasanya kalau ade bestfriend sesama jenis. erm...aku pun tak tau la nak terangkan macam mana. tapi, apa yang aku pasti, lelaki dengan perempuan memang tak boleh jadi kawan baik.

lebih-lebih lagi kalau masing-masing dah ada pasangan sendiri. aku memang cukup tak suka dengan orang yang dah ada tunang ke laki or bini pastu still ade lagi kawan baik.. pada aku pasangan kita tu sepatutnya jadi kawan baik kita. memanglah kadang-kadang kita kenal kawan kita tu dulu sebelum kenal dengan pasangan kita. tapi, kalau dah rasa serasi dengan kawan baik tu. dah boleh kongsi susah senang, share sume problem, nape tak kawin je ngan kawan baik tu kan?? isk, tak paham la aku.

ape-ape pun, jangan ade yang terasa pulak dengan statement aku ni. just share aku nye pendapat je. k la, chow ~~

No comments: