04 February 2007

:: februari ::

~~~ setahun sudah berlalu....februari muncul kembali.... ~~~

yea...dah masuk bulan februari. aku suka sangat bulan februari. tak tau la kenapa, tapi aku rasa bula februari ni macam bulan yang romantik je. mungkin sebab bulan februari ade valentine's day. pastu bithday aku bulan februari gak.. hihihi..

ape pun, tanggal 21 februari ni, genaplah umur aku 23 tahun. deh..dah tua dah aku. kalau orang dulu-dulu mungkin dah ade 2 orang anak (miang sangat nak kawin ke nyah oi...hihi...).

rasa cam tak best pulak bila umur semakin meningkat. macam tak bersedia je aku nak menghadapi hari tua...uwaaa... tak bestnya. nanti bila umo aku dah masuk 30an mesti muka aku berkedut. allingment badan mesti lari... pastu kulit aku mesti tak tegang cam skang..huwaaaa....tidak!!!!

hmm..ape nak heran..skang kan ade macam2 produk nak kekalkan keremajaan.. cakap je nak buat ape. tegangkan kulit? montokkan montot, besarkan tutt.. sume ade.. pendek kate sediakan duit je.. tengok cam anita sarawak tu. umo dah masuk 50 mintain je.. takde pun aku tengok menggeleber sana sini. tapi, kalau sentiasa rasa muda payah jugak. nanti orang kate dah tua-tua pun tak sedor diri. macam dato' k. kikiki...

hmm..maleh la nak taip panjang2. lagipun, aku nye blog ni blog picisan. blog syok sendiri....hehehhe

No comments: