11 February 2007

:: Valentine's Day ::

the day after tomorrow is Valentine's Day. sebenarnya, aku memang tak sambut valentine's-valentine's ni. bagi aku sume tu mengarut je. tapi, memandangkan anniversary aku ngan bawan jatuh pada tarikh ni, so kenalah jugak celebrate. hehehe.

ikutkan aku tak ingat pun pasal valentine's ni. jangan kata valentine's je, anniversary aku pun aku lupe gak. kalau tak sebab bawan kantoikan nak bagi aku hadiah, memang konpom aku terus lupe. yang aku ingat birthday je 21hb nanti. hihihi..

memandangkan aku dah teringat anniversary, maka dengan segeranya aku bergegas ke jusco gi cari hadiah ngan kad. pening gak nak cari hadiah ni. tak tau nak beli ape. masuk kedai FOLIO tu, rasa nak beli sume je. sume barang dia cantik2. memula aku ingat nak belikan dia ashtray. tapi, takde design yang lawa pulak. lagipun, rasa cam nak menggalakkkan dia merokok pulak. so, kansel beli ashtray. last-last aku belikan dia jam loceng je, sebab aku tau dia tu susah sangat nak bangun pagi. lagipun jam tu kelihatan agak cantik jugaklah. ade gambar love. hehehe. so, konpom beli jam. terus soh amoi tu bungkus sekali. sambil tunggu amoi tu bungkus jam, belek2 jap keychain kat situ. terlanjur dah membelek tu, terus terbekenan pulak. :-) adeh...sib baik murah je taw.. kalau tak, kopak duit aku... agegegge... key chain tu agak comel la.. bentuk love. ade dua. kalau dekatkan nanti dia melekat. hehhe..sweetnye...

so skang ni bab hadiah dah setel. cuma nak menyetelkan kad je. heee...tak sabar je rasa. rasa nak gi bagi hari ni jugak...ehehhehe

No comments: