17 July 2006

:: mind set ::

setiap kali aku bangun tidur pada hari-hari kerja ni, mesti aku dah set kan dalam minda aku..hari ni aku nak gi keje awal. nak buat keje. takmo surf internet. takmo main telefon. takmo main game.. aku nak jadi pekerja yang dedikasi..tapi, apsal tah... sampai je opis, mende pertama yang aku buat, letak beg dalam laci, on pc..pastu check emel, forum n blog aku...arrg...kenapa aku takleh nak wat cam yang aku setkan dalam minda aku tuh.. ke, aku ni dah terkena sindrom gila internet dan telefon?? hadoi...cemana ni..

sib baik la sekarang ni aku dah kurang rasa nak berforum.. kalau dulu tu, sehari tak berforum rasa cam tak lengkap je hidup ni. rasa ade mende kurang je. sekarang ni forum dah kurang, addict kat blog pulak....ade je mende aku nak post..ade je mende aku nak baca. sehari tak post kat blog aku ni, boleh demam rasanya. apesal ar? kekadang tu bukan ade mende pun aku nak citer. takat citer hidup aku yang tak bape nak cemerlang tu. hmm....

cam hari ni, aku sampai opis dalam kul 8. satu lif ngan bos aku pulak tu. selalu datang awal orang tua ni. hari ni lewat pulak. nak kata semalam, malam jumaat tak jugak... ke, aku yang datang awal?? hmm....biarlah..tapi, hari ni yang pasti aku dapat bukak pintu bilik..hehhe..baru le aku rasa cam PA yang sejati...selalunya bos aku yang bukak pintu sendiri... aku lak jadi cam bos...

lepas je on pc, check emel n blog aku, aku terus wat keje. surat melambak-lambak atas meja. maklumler, ari jumaat hari tu, aku cuti. diorang kat sini memang macam tu. kalau sebulan aku cuti, sebulan le surat-surat tu semua tak open. huh, tak boleh diharap langsung. pas habis sume surat aku open n cop, n bos aku pun dah blah..terus aku stick depan pc...surat?? terbiar sepi atas meja...kejap lagi la aku buat..boleh?? hehehe....

apa yang menarik hari ni ye?? oh ya, hari ni cik SITIkus kita tu nak wat pengumuman. pengumuman apa tu tak la pulak dinyatakan. teruja jugak aku nak tau walaupun aku tak lah MINAT sangat ngan dia ni. just suka lagu n tengok muka dia yang comel tu. apa-apa pun, kita tunggu je la kul 12 nanti ye...

No comments: