01 June 2006

:: menanti sebuah jawapan ::

10.30 a.m.



dua jam setengah berlalu sejak aku masuk opis tadi. dan dalam tempoh dua jam ni, satu kerja pun aku tak buat lagi. surat berlambak-lambak atas meja tu, dipandang sepi je oleh aku.



aku tadek mood nak buat kerja hari ni. malas. hari ni aku nak bercerita pasal KAWAN. ya, K.A.W.A.N. cakap pasal kawan ni, macam-macam jenis kawan yang kita boleh jumpa. kawan menangis, kawan ketawa, kawan yang mengata kita di belakang, kawan yang kawan dengan kita sebab nak pinjam keta, pinjam baju, pinjam harta benda, kawan makan kawan, kawan yang merampas suami atau boyfren kita, kawan bergaduh, kawan teman tengok wayang, kawan bila time nak pinjam duit.. dan macam-macam lagi lah yang tak payah la aku nak taip satu-satu. kang panjang pulak entry aku.



tapi, kali ni aku nak bercerita pasal KAWAN SEJATI. tak ramai manusia yang bertuah. yang dapat memilki seorang insan yang boleh dikatakan kawan sejati. aku?? aku pun boleh dikategorikan dalam manusia yang tak betuah tu. huhu. tapi, takpelah... aku pun belum tentu leh jadi seorang kawan sejati.



perkataan KAWAN ni, buat aku belajar banyak perkara.




No comments: