30 May 2006

:: suratan atau kebetulan ::

aku banyak keje hari ni. bos aku tu dengki tul ngan aku. mentang-mentang la aku cuti isnin hari tu. saje je nak bagi aku keje banyak-banyak. huhu..tensen nya aku!! ~~ tapi, aku malas nak buat. aku tadek mood. takde hati nak wat keje. aku nak dok rumah. melayan perasaan aku. perasaan yang...yang....hmm..entahlah. aku pun tak tau apa perasaan aku tika dan saat ini. (ecece..cam lagu pulak). tetiba je rasa nak menyanyi. lalalalala....



tajuk entry aku kali ni SURATAN ATAU KEBETULAN. apsal tah tetiba je aku nak letak tajuk tu. padahal aku tak tau apa yang aku kata. huahahahha....aku dah semakin tak betul nih. mungkin kesan ke tensenan aku. jiwa kacau. kacau. kacau. kacau.



tapi........



aku suka perasaan ni. walaupun aku tak tau apa sebenarnya perasaan aku. hahahhahaha aku dah gile !! ~~~~


No comments: