14 November 2005

:: kempunan ::

ari ni opis aku ade wat majlis sambutan hari raya.. tapi, cam hampeh.. makanan ta cukup... banyangkanlah kate majlis start kul 1.00 tengahari.. aku pun ngan poyo-poyo turun le dalam kul 1.15... ingatkan aku le antara owang yg terawal... ropanya.........tidak............. dah ramai manusia manusia yang kebulur tuh kat bawah... aku bukan kisah orang ramai ke hape... yang aku hangin ni, bile aku nak amik makanan sume dah habis... kempunan aku nak makan lemang, sate ngan ketupat... hampagas sungguh... dah la tu, jemputan VIP sampai dalam kul 2.. patutnya VIp datang dulu baru start majlis.. ni tak, VIP datang, diorg tengah berkemas... ade ke patut.. memalukan sungguh... bongok betul... kata majlis dari kul 1 sampai kul 5... kul 5 kebendanya..  belum pukul 2 orang sume dah lengang..tinggal le VIP VIP tu yg baru terhegeh-hegeh nak makan.. dah le jemput menteri... tak beretika langsung la diorg nih... bongok...!!! hangin tul aku...hnsfffff!!!!! tensen pun ade....huaghhhh!!!!


No comments: