13 November 2005

isnin datang lagi...

akhirnya hari yang paling membosankan dalam hidup aku muncul lagi...  apsal ek sejak akhir-akhir ni rasa malas je nak pegi keje... nak buat keje pun takde mood.. tak taulah kenapa... mungkin masih dalam mood raya kot... ataupun suasana kat opis ni yang wat aku takde mood.. ataupun mungkin sebab aku ni memang orang yang cepat boring... erm..banyak sangat mungkin nye... tapi, aku rasa memang ye pun... aku ni mana boleh wat keje yang sama je tiap hari.. bosing tau tak... BOSING = bosan + boring... (harap maklum)



pastu pulak aku dengar bos aku dah nak naik pangkat... maknanya tak lama lagi dapat bos baru le aku jawabnya.  walaupun tak confirm lagi, tapi aku rasa betul la kot. bukan khabar-khabar angin lagi nih.. tah cemana le rupe bos baru aku nanti yek.. gemuk ke, kurus ke, botak ke, pendek ke, garang ke....erm..ntahlah...redha je la...ececece... kalau dapat cam bos aku yang skang ni ok gak la.. baik je..tak penah nak marah-marah...tapi, tak taulah kalau dia pendam je dalam hati.. boleh jadi jugak kan...erm..biarlah...yang penting aku buat je keje aku... tak kisah la cemana rope bos aku tu pun... takkan selamanya nak bos yang baik je kan... ;-)



ape nak cakap lagi ek?  aku pun heran apsal sejak akhir-akhir ni aku takde mood je nak update blog aku nih..bukan blog je.. myspace ngan frenster pun tak update.. takde mood la.. aku skang ni sibuk nak belajar photoshop nih.. tapi, takde sape lah nak ajar aku.. pening pulak kepala aku.. dah le internet kat opis banyak tak boleh bukak..tah hape-hape tah...hangin tul aku.. pastu pc asik hang je... nak check emel pun tak boleh.. error la...haduih...hangin... emel aku pulak tu dah beratus-ratus..tak larat aku nak bukak..bio je la terperap dalam inbox aku tuh... aku pun malas nak bukak emel tuh...banyak sangat...hmmm....entahlah...



boring!!



Emo_2


No comments: