28 November 2005

:: new ::

dah dekat seminggu aku ngan bos baru.. setakat ni ok la..tapi, tak sama la macam bos lama aku dulu.. bos aku dulu jenis wat kerja sendiri..pastu pendiam.. bos aku la ni pulak, peramah sikit... suka panggil aku...kejap kejap kang, su... kejap-kejap kang, su... pastu dia ni rajin cari aku time aku takde.. rajin pulak tu tepon aku.. bos aku dulu, mana penah nak cari aku.. nak tepon jauh sekali.. tapi, ok je la takat ni.. takdelah garang or menyusahkan aku...

hari ni aku tak tau nak makan ape..pagi tadi ngan tengahari dah makan free... tengahari tadi kekononnya aku ngan as nak gi makan kat treasury.. kebetulan la pulak kat situ ade wat jamuan hari raya..ape lagi.. aku ngan as pun dengan selambanya terus join..hahahha...tak malu betul... ala, lagipun jabatan aku kira bawah kementerian kewangan tu jugak.. so, ape nak kisah... jimat duit makan aku untuk hari nih...

ape la sebenanrnya yang aku merepek ni..aku ni sebenarnya dilanda keboringan yang amat nyata... nak wat keje takde mood.. nak berforum, server lak cam hampeh..hangin je aku.. emel aku pon dah beratus dalam inbox tu..takde masa la nak check..sejak akhir-akhir ni bz sket ...

ape lagi aku nak merepek.. ha...minggu depan start 5 sampai 8 haribulan aku kene gi kursus.. ala, bukan jauh pun..kat opis aku ni je.. ni pun satu perkara yang memboringkan aku.. ape nak buat.. nasib badan....


No comments: