24 March 2009

. nama saya CUJEN .

Dapat ini dari blog budak INI.







Boleh la untuk mengisi waktu aku yang sentiasa takde kerja ni. Hihihi.


Btw, aku telah bertekad untuk menyahkan si saiko itu. Dan untuk permulaan aku telah berjaya tidak mengreply msg dia. Yes lah!!

8 comments:

khaleda said...

go2 chayuk
:D

nmmy84 said...

cayalah!tapi ingat!kene kuat tau :P

baBe_ieza said...

cujen memg kuat pon...

sultan said...

banyak betol org saiko zaman skrg ni. nasib baik aku ok2 je...

cujen said...

huhu...thanks korang....
ieza...aku memang kuat eh??
hihi..org yang penah dok ngan aku je tau aku cemana....

~Cinta Cukulet~ said...

cujen ke..suzan ke..saya tetap panggil kamu flipflop hahaha

13may said...

cute la ko rambut pendek kat bawah tuh :)

cujen said...

en. 13 may....
mmg cute pun..lalalala