02 December 2008

. senyumlah... bulan dan bintang .



Gambar bulan dan bintang yang tersenyum.
Sangat indah dah sungguh mendamaikan.

Sape dapat tengok real semalam?
Aku tak dapat sebab malas nak keluar.
Tengok dalam tibi je.

Gambar pun cilok dari virtualfriend.net
Kredit kepada empunya gambar.

12 comments:

nmmy84 said...

time berita kat tv..aku tengah prepare utk makan malam.jadinye terlepas.adik aku bilang dia dapat tengok.ruginye aku.g opis pagi ni baru tau cerita.ketinggalan :(

13may said...

baik ko tengok aku senyum...

lagi damai dan mengasyikkan :))

n y s a a said...

post entri kite same la. hee.
bdw, bulan ni betul2 depan rumah i.
cantik gile. :)

iory said...

[IMG]http://i460.photobucket.com/albums/qq328/branchboone/209975_black_and_white_rose-1.jpg[/IMG]

iory said...
This comment has been removed by the author.
NuR said...

oi ko kene tagged

~Cinta Milo Ais~ said...

dah lama tak tengok bulan dan bintang huhu

susu dalam botol said...

harituh masa dlm kereta nak pergi rumah abg adi, kita nmpk :) igtkan cuma bulan dan bintang biasa. tak sangka sampai masuk berita.

blackpurple @ jowopinter said...

Kebesaran Tuhan :)

!zA_zUl said...

wah bestnye korg menikmati keindahan tuhan..iza cume tgk time kat utusan keesokkan harinya sahaja....wakakaka

tasikmerah said...

*aku senyum juga*

13may said...

Salam Aidil Adha