02 September 2008

N O V E L


hari ni aku bercita-cita nak mengabiskan baca novel terbaru karya RAM ni.
siri terakhir novel trilogi kisah
LAKSAMANA SUNAN ni baru je kuar.
novel yang aku tunggu-tunggu selama ni.
rindunya kat LAKSAMANA SUNAN.

pada sesiapa yang pencita novel,
aku sarankan korang bacalah novel trilogi ni.
HIJAB SANG PENCINTA ni siri terakhir.
kisah sebelumnya ada lam novel BAGAIKAN PUTERI & CINTA SANG RATU.
korang mesti teruja dengan kisah epik thriller yang dipaparkan lam novel ni.

aku yang dah lama tggalkan bidang2 penovelan ni pun rasa teruja.

can't take my eyes of this novel.
tak sabar nak tau kesudahan cerita ni...

RAMLI AWANG MURSHID memang best la..

p/s: aku memang lemah bab buat summary ni..
kalau tak mesti aku ringkaskan tuk korang.

2 comments:

K.A.M.I said...

weh..bak ar kasik aku pjam..best x cite die..

-flip.flop- said...

mestilah best....
last sekali laksamana sunan mati..huhuhu...