17 September 2008

. cerita budak baru nak bercinta .

ade budak umur 18 tahun beria-ia nak aku jadi gf dia. huh???
kenal kat skype. jarang-jarang berbual pun.
cuma semalam je borak panjang sampai tukar-tukar gambar.
orangnye good looking dan comel jugak.

start dari aku send gambar aku kat dia, terus nak ajak aku kapel ngan dia.
gilo ke ape?
aku tanya nape beria-ia sangat ni..
alasan dia mudah. sebab dia suka kat aku.
dia kata aku comel dan suka tengok bibir aku (yucks)

aku tak tau nak wat ape ngan budak ni.
beria-ia sangat.
dah la tu tetiba bahasakan diri ngan aku pa n ma ?????
panggil sayang la ape la..
sungguh saiko ok.
korang rasa budak ni kenapa ar?
ade agenda tersembunyi atau memang budak baru nak belajar-belajar bercinta.
huh, pelik aku tengok bebudak zaman sekarang ni.
bukan kira ape pun. janji hati puas ek.

perlu ke aku layan dan beri pengajaran sket
tentang apa itu cinta. huhuhu...

budak tu comel sangat. boleh bela tuk dijadikan anak ikan... wahahahahahhaha (gelak jahat)

p/s : er, umur aku tahun ni dah 24 tahun.

3 comments:

ARWEEN said...

hmmmm
mcm over excited jerk bdk tue
bahaya lah u
better dont!!!!!!

13may said...

bila ko nak kasi gambar ko kat aku plak ;)

ngeh ngeh ngeh >:)

-flip.flop- said...

arween
kita memang tak caye..ala budak2 kan... hehe..

en.13 may
aku takut nnt ko tangkap cintan sama aku lak..huahahahaha..