19 June 2008

:: KeKaSiH GeLaP ::

Dalam banyak-banyak lagu, lagu KEKASIH GELAPKU nyanyian kumpulan UNGU yang buat aku rasa satu perasaan yang sukar tuk dimengertikan. tak tau lah nak huraikan cemana perasaan tu. tapi, start je "ku mencintaimu...lebih dari apa pun....", hati aku rasa cam sebak je. rasa cam....hmmmm...ntah la...

nak kata lagu tu ade kena mengena dengan hidup aku, rasa cam takde je. tapi, satu masa dulu (dulu-dulu la...) aku penah assign tone video clip lagu ni tuk seseorang yang pernah aku sayang. (sayang ke???) erm...sayang la kot. tapi, takde la cinta sangat. sebab aku jugak yang tinggalkan dia. tapi, siyes la... lagu ni memang betul-betul berhantu. atau lebih tepat lagi menghantui hidup aku. cam tak boleh dengar je lagu ni..tapi aku suka lagu ni. suka sangat. aku suka kumpulan ungu. lagu-lagu diorg mempunyai lirik yang sangat puitis. sesuai ngan jiwa aku yang sememangnya jiwang ni.

ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku..

yakinlah bahawa engkau adalah cintaku
yang ku cari selama ini dalam hidupku
dan hanya padamu ku berikan sisa cintaku
yang panjang dalam hidupku

ku mencintaimu lebih dari apapun
meskipun tiada satu orang pun yang tahu
ku mencintaimu sedalam-dalam hatiku
meskipun engkau hanya kekasih gelapku..
kekasih gelapku...

No comments: