24 September 2007

:: spender mu di viper ku ::

adeh, pepagi selasa ni aku dah gelak cam orang gile. ni sume sebab satu gambo yang aku jumpa bod joke n humor kat porem. maleh nak cakap banyak, korang tengok la sendiri gambonya.... ekekekekek



memang lawak gile la gambo ni. cemana la tuan punya keta tu leh tak pasan ade spender tergantung kat viper dia tu. ni konpom dok umah flet pastu spender jatuh dari atas, tepat2 tersangkut kat viper keta. takpun ade orang nak pedajal dia. kesian gile la kat pemilik myvi ni. tapi thumbs up la tuk sape yang snap gambo ni. memang lawak daa...

2 comments:

Anonymous said...

I read this forum since 2 weeks and now i have decided to register to share with you my ideas. [url=http://inglourious-seo.com]:)[/url]

Anonymous said...

It isn't hard at all to start making money online in the hush-hush world of [URL=http://www.www.blackhatmoneymaker.com]blackhat software[/URL], You are far from alone if you have no clue about blackhat marketing. Blackhat marketing uses not-so-popular or not-so-known methods to build an income online.