11 July 2006

:: 3 sahaja ::

3 lagu kegemaran anda ketika ini

kenangan terindah

pelayaran

jerat percintaan

3 filem kegemaran anda

30 hari mencari cinta

coyote ugly

a walk to remember

3 rancangan tv kegemaran anda

CSI

smallville

my wife n kids

3 benda anda paling sayang

album gambar aku (kalau hilang ni, sure aku sedih sampai tua)

my bebear

henpon aku

3 perkara yang buat anda sedih

tengok citer sedih

hilang barang yang aku sayang

duit gaji tak cukup (nak shopping pun tak bleh tau!!)

3 perkara buat anda gembira

duit banyak (leh shoping..heheh)

balik kampung

tengok citer kelakar

3 perkara anda tak suka buat tapi kena buat jugak

bangun pepagi, kena gi keje

memandu

jawab tepon tuk bos haku (menci taw!!)

3 perkara yang anda suka tapi takleh nak buat

shoping (duit tadek, takleh soping maa)

makan (perut aku kecik, takleh sumbat banyak-banyak)

ape lagi ar???

3 tempat yang anda teringin sangat nak pergi

mesir (aku nak tengok piramid depan-depan mata)

switzerland (manyak bunge...aku suka)

laut mati (nak rasa gak terapung atas air laut)

3 warna kegemaran anda

hijau

hijau

hijau

3 nombor kegemaran anda

21

9

8

3 benda ni kalau takde, anda tak boleh hidup

duit

telefon

internet

3 perkataan yang anda selalu sebut

"hello"

"cam sial"

"asal lak??"

3 impian anda

jadi kaya raya cam bill gates

kawin dengan orang yang aku sayang n dia pun sayang gile kat aku

mengelilingi dunia

No comments: