26 May 2006

:: guess warehouse sale ::

berita baik..berita baik untuk mereka yang kaki shoping cam haku ni. 2 sampai 4 jun ni guess ade wat warehou sale. huhu, nampaknya makin nipis le wallet aku yang telah sedia nipis tu. haku pun tak tau le nape tetiba time aku takde duit nih, banyak lak dia wat sale. n aku pun tak tau kenapa dua tiga menjak ni, nafsu shopping aku semakin mebuak-buak. hari tu dah habis beratus hengget kat body shop. ni pun rasanya bakal jugak berhabis RM ratus-ratus nih. gile ah...



tapi, yang menjadi masalahnya cemana la aku nak dapatkan duit beratus-ratus tu? ade ke sesape nak sedekah kat aku tak?? (agaknya dah bape kali aku mintak sedekah kat cnie??) hehehhehehe....



huhu, haku nak pegi gak...nak pegi soping...



nak beli handbag baru. baju baru. huhuhu...cedihnya haku...


No comments: