26 May 2006

:: exboypren haku ::

entah apelah malang nasib haku hari ni, leh pulak terserampak ngan exboypren haku...adeh!! time haku teringin nak terserampak ngan dia, takde pulak dia muncul. time aku tak jangka nak jumpa dia, boleh pulak dia muncul. kambing gurun betul lah....



petang tadi tengah aku dok tertonggeng-tonggeng kat kedai nak beli barang-barang nak wat puding roti, tetiba aku dikejutkan ngan satu suara. terkejut bukan sebab sore dia sedap cam suara mawi, tapi "macam pernah ku dengar suara ini"



aku pon toleh la. sekali....arrrrrr.....chem bongok tu ade kat depan mata aku. tergamam kejap la haku..tapi, aku kontrol jer..wat cam takde pape. (actually aku tak kisah pun jumpa dia ke hape, tapi skang ni dalam keadaan aku tak bersedia).



dia pun dok pandang-pandang haku. aku wat tak tau je. malas aku nak pandang. buang karan je.



then, masa dia nak kuar kedai tu boleh dia cakap kat kawan dia yang baru nak masuk kedai tu macam ni "ko tengok gitar karan aku ade kat dalam. gitar karannn!!" lalalala....  huh, siap menyanyi-nyanyi pulak dia!!



bongok....!!!!!! dia kate aku gitar karan!! tak sedar diri dia tu macam daun kering. dia tu lagi kering dari aku nak banyak cakap pulak. tak sempat aku nak jerit daun kering kat dia, dia cepat-cepat kuar dari kedai. huh, sakit je hati aku.



then, aku tengok dia bawak lori. dah keje la tu. ele, takat bawak lori tu, tak payah le nak berlagak ngan haku. walaupun lori dia tu lagi besar nak dibandingkan ngan kancil 660 aku tuh, aku tak takot la... buwek!~


No comments: