03 January 2006

:: happy new year ::

huhu...entry pertama aku untuk tahun 2006... yehaa..dah masuk tahun baru.. goodbye tahun 2005.. tahun yang paling hampas sekali buat aku.. tahun tak best.. tahun malang buat aku.. tapi, takpe...sume tu dah berlalu..skang ni aku nak bagi tumpuan untuk tahun 2006.. nak bagi tahun 2006 ni tahun paling sukses bagi aku.. tahun yang menghepikan buat aku... huhu.. poyo's...



awal tahun baru je aku dah wat taik mata.. tido sampai tengahari.. ni sume sebab penat dok berdiri lebih kurang 4 jam semata-mata nak tengok spider kat konsert. ok jugaklah sambutan tahun baru kat alamanda nih.. tapi, bungan api dia tak best.. tak meriah macam kat klcc.. tak gempaq.. cam suram je.. dah le tu, spider perform last sekali.. naik kematu tumit kaki aku berdiri sampai 4 jam.. last-last si tam tu mengamuk pulak pasal system sound kat ctu tak memuaskan.. dia kata tak best nak perform..hampesnya tam.. penat aku tggu ko tau tak..tapi, takpe.. tam nak mengamuk ke, nak ape ke, aku tetap sayang tam..muah!! hehehe..



cuti tahun baru selama 2 hari ni dihabiskan dengan azab sekali oleh aku.. sebabnya aku hanyak dok memerap je kat umah.. kuar umah semata-mata nak jemur cadar.. huh, baru aku pasan..rupanya aku tak kuar umah selama 2 hari.. boleh pecah rekod dan jugak pecahkan kepala aku.. bukan aku tak nak kuar, tapi tak tau nak gi mana.. atau sebab yang lebih utama kedudukan kewangan aku tak memuaskan.. huhu, sedey siot.. owang lain sume bz kuar sana sini ngan pakwe memasing.. aku je kegersangan kat umah..ahaks.. nak wat camno, pakwe jauh.. terpaksalah time hakikat..



tahun ni aku takmo buat azam.. (ade sebenanrnya, tapi segan nak bagitau..) kang orang kate poyo's pulak.. takpelah, biar aku simpan je dalam diari aku.. menjadi rahsia aku untuk selamanya.. takpe kan??



erm..itu je la untuk entry pertama di tahun baru nih.. jam dah kul 5.30.. mau balik woo....




No comments: