26 December 2005

:: tanak boh tajuk, boleh?? ::

keje yang membosankan..



keje..keje..keje... huargh...bosan siot... ditambah pulak lepas cuti 3 hari nih. makin bertambah tambah la tahap kemalasan aku nih.. dah la kat opis aku nih, owang sume tadek.. sunyi sepi cam baru dilanda tsunami.. agaknya sume nak abiskan cuti ujung tahun kot. mgkin nak buat persiapan untuk anak-anak diorang kot..erm..org bujang cam haku ni tak payah le nak mengabiskan cuti.. dok umah pon bukan buat ape.. baik aku datang opis. boleh gak guna internet pree..heheh..



cuti 3 hari gi mane??



huhu, ahad hari tu aku pegi pee dee ngan nurul n as.. saje je nak buang masa.. nak balik kampung dah tak boleh..dah kena buang daerah..nak wat camno.. so terpaksalah mengisi aktiviti ujung mggu aku ngan mende yang berpaedah..aku memang dah lama plan nak pee dee..saje je nak mengimbau kenangan lama kat pee dee.. rindu siot..lama tak mandi pantai.. aku dah nekad dah hari tuh, kalau tadek sape nak ikut aku, aku gi sorang je.. hati kering je la.. tapi, nasib baik ade org nak ikut.. so, pegi le kami bertiga ke pee dee..



aku sampai kat teluk kemang kul 10 lebih... humang ai..ramai gilers orang.. lupe plak aku ahad tu krismas...ditambah pulak ngan cuti sekolah..patot ler ramai.. tak besh langsung.. nak mandi pun tak best...dah le aku ngan as tak pandai berenang.. mandi le kami kat tepi-tepi pantai tu dibantu dengan pelampong..hahaha..tu ler, dulu tak nak belajo berenang.. skang dah menyesal...



tak lama gak la aku mandi laut tuh.. bukan ape, aku tak nak kulit aku sunburn.. sayang woo.. as je yang beria nak mandi lelama.. then lepas mandi tu kitaorang jenjalan jap kat dataran teluk kemang tuh.. pastu gi kat pantai purnama... huhu, memang rindu gilers kat pantai nih.. kat pantai ni ler dulu tempat aku dating.. tempat aku buang masa ngan kawan-kawan aku.. memang kalau gi pee dee aku mesti singgah kat pantai nih.. cantik pon cantik..



fazley??



lepas puas bergambo, kami pun nak bergerak pulang la.. masa nak balik tu aku nampak le sorang mamat tu muka cam fazley.. aku cakap as.. "weh, muka mamat tu cam fazley la.." as pun balas balik "haah la".. pastu kitaorg pun wat bodoh je.. masa nak masuk keta tuh si as nih terjerit-jerit panggil aku..aku ingatkan ape bende lah.. ropenye dia nak bagitau aku mamat yang aku nengok muka cam fazley tu memang fazley pon...ala, fazley anak datuk yaacob tuh.. yang nyanyi lagu kerna asmara tuh.. ikutkan aku bukan nya minat sangat pun kat dia.. tapi lepas jumpa dia depan-depan, terus jatoh chenta..huhu..(aku ni memang pantang jumpa mamat hensem..mesti jatoh chenta punye la..) memang lain la fazley nih.. dalam tv nampak tak hensem.. sekali tengok sikit punya hensem.. dah le putih.. kulit dia putih kemerah-merahan.. fullamak.. kalah kulit aku.. mesti lembut kan.. rasa nak pegang je.. ahaks.. (miangnye aku masa tuh).. sib baik la dia nih tak sombong.. dapatlah aku bergambar sedas dua.. adik dia pun hensem gak.. erm..bukana dik dia je kot, krew-krew dia yang datang ngan dia tu pun aku nengok hensem-hensem belaka.. nasib baik la aku ni masih ade ciri-ciri gadis timur yang pemalu.. kalau tak mesti penuh contact number aku dalam phone tuh...hahaha...



politeknik port dickson...



lepas dah puas bergambar ngan fazley, kitaorg pun bertolak balik.. sebelum balik, sempat gak aku singgah kat poli.. nak menunaikan impian aku sekian lama aku pendam.. nak tau hape..?? sepanjang dua tahun aku kat poli, aku tak penah berkesampatan nak amik gambo aku depan pintu masuk poli tuh.. so, kali ni aku pun tak melepaskan peluang.. sib baik pak cik guard soprting.. huhu, dapat gak aku bergambo kat ctu.. baru puas hati aku.. baru la leh balik ngan senang hati..



jammed..



sampai putrajaya kul 9 lebih.. sebabnya jalan jammed dari nilai sampai kl.. aku pon tak tau kenapa.. sebabnya aku kuar ikut nilai.. pastu sesat jalan.. sib baik tak jauh.. penat + stressed sebab jalan jammed..hampes sungguh...ape pun aku kira puas hati gak dapat gi pee dee.. walaupun pegi bertiga je.. janji happy kan...kan..kan...



gambo??



nanti lah aku upload.. skang ni aku tadek mood.. pc aku wat hal.. asik hang cam sial je..



Graphic1_1


No comments: