08 December 2005

:: delete ::

aku rasa cam nak delete je blog aku nih... aku pun heran naper sejak akhir-akhir ni aku asik merepek je dalam blog nih... tah hape-hape tah...



emosi lak tak stabil...hurm...ntah la.. tak tau nak buat ape... bosan la..   aku rasa hidup aku ni membosankan.. banyak yang aku plan untuk hidup aku nih tapi, cam biasalah sume tak menjadi.. bak kata lecturer aku masa kursus smlm, kalau kita plan A jadi B takpe lagi.. ni plan A jadi 1...  nak wat camno?



hari ni majlis kawin kawan aku kat terengganu.. tak dapat nak pergi.. bukan tak nak pergi, tapi dia pun wat ari jumaat.. dah tentu la wilayah hari jumaat kene kerja.. terengganu lain la..jumaat cuti.. isk, terkilan rasanya tak dapat pergi...sob..sob..sob... sedih... nanti aku kawin dia pulak tak datang..huhu..lagi lah aku sedih...tapi, takpelah..doa aku mengiringi perkahwinan dia.. amin...



hari ni pun aku tadek mood nak buat kerja.. bukan hari ni je, hari-hari pon sama.. bosan la... keje ni sebenarnya tak sesuai ngan jiwa raga aku... aku nak keje yang tak perlukan aku ke tempat keje, tak perlu nak bangun pagi-pagi rush masa, tak perlu nak pakai lawa-lawa, tak perlu nak mekap-mekap.. kalau boleh aku nak wat keje yang boleh aku wat dimana saja.. atas katil, atas kusi, ruang tamu ???   Thinking....jangan pikir lain pulak... maksudnya aku nak keje yang tak terikat ngan peraturan.. owang kata ade keje, adelah duit...  ha, kan best camtu... ikut suka hati je... tapi, rasanya lagi best kalau dok umah goyang kaki layan internet je.. hmm.. camtuh, terpaksalah kawin ngan dato' yang kaya-kaya...



hmm..ape aku merepak lagi nih?? ntahlah.....





No comments: