16 August 2005

:: sabar ::

orang kata bersabar pun ada batasnya, tapi aku rasa tahap kesabaran aku ni dah tak boleh dikontrol lagi..

tak tau la kenapa, dalam tempoh dua hari ni ade je yang nak menyakitkan hati aku..ade je yang tak kena..aku pulak tah kenapa dua tiga hari ni nak hangin je.. apsal ek? nak period kot. hmm...ntah lah..

aku bengang betul hari ni... kalau ikutkan hati nak je aku masukkan diorang tu dalam blender, pastu blender sampai hancur...hahahhaha... aku sememangnya kejam!!

nak komplen-komplen keje aku, ape kes?? kalau diri sendiri pun bagus sangat kenapa tak jadik bos? ni tak, sama je pencacai.. tau nya nak mengarah je.. soh buat tak reti.. kalau dah reti sangat, pegi la buat sendiri.. nape nak suruh-suruh orang lak.. pastu nak komplen-komplen... macam bagus!!!

hish....sakit betul hati aku nih.. lantak la nak kate aku kurang ajar ke.. tak hormat orang ke, hape ke..aku pedulik hape... nak cakap orang macam tu ape hal.. yang korang tu, dah hormat sangat ke kat orang?? korang ingat, korang tua, leh nak buli aku?? gi mampus la!!

ni ler susahnya keje ngan orang yang rasa diri cam bagus... busuk hati, dengki, suka menyibuk, perasan diri macam bos, tak sedar diri.. tua kutuk!!!

hinssff...hangin tul aku... baik aku stop kat sini je dulu... kalau tak kang memacam lagi aku merepek...

No comments: