20 August 2008

U N T I T L E D

cuti sekolah

aku suka cuti sekolah.
sebab, aku tak pelu bangun terlalu awal.
tak perlu menempuh jalan jammed.
tak perlu berebut parking kat basement.
kalau tido umah mak aku, tak perlu berebut bilik air ngan adik aku.
yes...aku suka cuti sekolah.
bukan budak sekolah je yang cuti.
mak bapak budak pun sibuk bercuti.
opis lengang.
aku sangat suka.

demam

aku tau aku nak demam bila
aku nampak sume barang jadi besar.
mouse yang aku pegang rasa sedang membesar.
keybord aku dah nampak cam sampan.
flet skrin 17' dah nampak cam 42'
adeh...nak demam betul ke ni??

sensitif

aku perasan sejak akhir-akhir ni aku sangat sensitif<
especially dengan si dia.
aku PMS atau ini memang sindrom orang-orang nak kahwin?
aku tak suka.
sebab bila aku sensitif, aku kuat merajuk.
bila aku sensitif, aku kuat nanges.
bila aku sensitif, aku jadi takde mood.
aku sangat tak suka.

p/s : aku nak halfday. aku rasa sangat tak sihat.

No comments: