26 June 2007

.empty.

rasa yang teramat bosan sekarang ni. bos takde, keje pun malas nak buat. semenjak nak pencen ni, rajin pulak orang tua tu gi jalan. kalau sehari dua takpelah jugak. ni tiggalkan aku seminggu, dua mingu. aku jugak yang kebosanan, kegersangan.... gersang?? hmm....

mata dah la ngantuk. kaedahnya, semalam berborak sampai tak hengat dunia. last-last pagi ni aku jugak yang bangun lambat. sedar-sedar jam aku dah kul 7.10. cemana la aku tak perasan henpon aku bunyi. tersedar pun sebab aku dengar bunyi bising. rupanya, osmet aku kejutkan aku dengan cara mengetuk tangga menggunakan lesung. keji tak?? alasan dia malas nak naik tangga. sabo je la aku nyah..tapi, takpelah jugak. kalau tak sebab dia ketuk tangga tu, silap2 mau terlajak aku smpai petang. kalau tak sebab osmet aku tu seopis ngan aku, malah merangkap pulak pen. kanan bos aku, mmg aku dah MC pagi td. malas tul nak gi keje. aku dah tau dah konpem takde keje nye. sudahnya aku dah jadi cam orang biol kat sini. bosan tahap gaban. nak cuti rasa sayang lak cuti aku tu. tengok lah esok cemana

hari ni adik aku dr uk tu sampai. huhu, tak sabonya aku nak dapat kasut baru. (baru ke??). rasa cam nak ikut pulak mak aku balik kg petang ni. kalau ikut hati, aku MC je dua hari. tapi, apakan daya.. dok serumah ngan bos ni le payanya. tak boleh nak tipu langsung. huwaaa...tension nye haku. ape nak buat ni??

No comments: