28 July 2006

:: unsangkarable ::

tadi, tengah aku dok sibuk baca blog-blog member forum cari, aku ter klik la kat satu blog forummer ni. forummer yang memang aku kenal ( kenal dalam forum la ). yang selalu main kuiz sesama kat board ask the woman.

takde lah ape sangat yang menarik kat blog dia tu, tapi bila aku tengok gambar. (gambar dia n wife dia), aku rasa macam kenal je wife dia tu. serius..tak tipu. tapi, aku wat tak tau je. aku baca je blog dia tu. seronok tengok dia citer pasal wife n anak dia.. then, bila dia mention nama ina n ayu kat blog dia tu, lagilah aku terkejut. sah le, memang aku kenal wife dia tu. sedara dua pupu aku rupanya...hmm....keciknya dunia ni. aku pun dah lama tak dengar pasal dia. tup-tup dapat tau dia dah ade baby. tau pun melalui blog husband dia...

seronok tengok kebahagiaan diorang sekeluarga. cam tak percaya je dia dah ada anak. dulu, aku pun sempat nak gi kenduri kawin dia. maklumlah, aku ni ngan sedara mara memang kureng sket. tapi, takdelah sampai tahap tak kenal sedara. still kenal lagi lah.

bila aku fikir-fikirkan balik, rupanya dah lama aku tak jumpa sedara mara aku. sampaikan ade yang dah kawin n dapat baby pun aku tak tau. anak diorang pun aku tak penah tengok rupanya. silap-silap nanti jumpa kat memana, leh tak kenal pulak..hehehe...

bile la aku nak kawin nih??? hehehhee.... (ade kena mengena ke ngan entry aku nih??)

No comments: