12 May 2006

:: kecik hati ::

aku tak tau la sama ada aku ni memang jenis orang yang cepat kecik hati ataupun aku memang patut rasa cam tu. ya. aku memang berkecil hati ngan seseorang. siapa orang tu, biarlah aku je yang tau.



aku tak tau la sama ada selama ni dia ade tak anggap aku sebagai kawan baik dia, ataupun mungkin aku ni sekadar kawan bila dia nak gunakan aku. ntah la.... rasa geram pun ade, tapi selebihnya rasa terkilan yang bersarang dalam hati aku nih.. huh, bencinya aku dengan perasaan macam ni...



aku tak tau la kenapa dia nak berahsia sangat ngan aku. kenapa dia tak nak bagi tau aku. padahal aku yang kenalkan dia ngan forum tu. aku yang ajar dia kalau tak tau apa-apa. tapi.....??? then, bila dia dah ada kawan-kawan kat situ, terus lupakan aku..aku bukannya nak menyibuk ke hape.. tapi, at least, bagi lah tau aku. dia tak tau ke aku akan baca jugak mende yang tulis tuh. lainlah kalau memang aku tak tau apa-apa. hmm.....ntahlah....manusia ni memang cepat lupe diri.. ah, entahlah......!!!! sakit hati je rasanya.....



btw, bukan sebab tu je yang aku kecik hati...ade jugak sebab-sebab lain yang tak perlulah aku bagitau.....takpelah, what u give u get back. mungkin hari ni hari kau, esok lusa hari aku. siapa tau kan??
































No comments: