21 February 2006

:: HAPPY BIRTHDAY TO ME ::









happy birthday to me... happy birthday to me.. happy birthday to SUZANNI.. happy birthday to me... hehhehe....taraaa...semalam genaplah umo aku 22 tahun... isk..isk...isk.. dah tuo rupanya...dah 22 tahun aku hidup kat donia nih..tapi, hidup aku cam takde peningkatan jerk.. erm, takpelah...slow2...



tapi, tahun bithday aku tahun ni meriah sket la berbanding ngan tahun2 lepas..sebabnya dapat celebrate ngan bawan n member2 aku kat jb.. terpaksolah den korbankan cuti den 2 hari semata2 nak ke JB..oppss....!! hehhehe...



sebenarnya tak plan pun nak celeb ngan dila, plan aku ngan bawan je.. tapi, kebetulan pulak ide adatang masa ngah lepak2 ngan dila malam sebelumnya.. ramai2 meriah sket... tapi, sebenarnya cam aku celeb ber2 je ngan bawan..sebabnya masa nak celeb tu, si joe pulak sakit perut.. dila lak kuar kejap (gi beli hadiah aku rupanya...ehheh)...malas nak tggu dioarang, bawan terus je nyanyikan aku lagu happy birthday.. pastu aku ngan dia je tuip lilin sesama n potong kek sesama.. lelas kitarorang potong kek, barulah dila sampai..erm..takpelah.. janji diaorang ade.. tapi, yang cedihnya kek yang bawan beli tu aku makan satu slice.. selebihnya bagi kat sfatt pizza hut tuh.. isk..isk..isk..kek sedap pulak tuh.. (indulgence kek secret resipi)...erm..takpelah.. nak wat cemana.. bawan tu le, aku dah kate beli slice je.. dia bantai beli yang beso pulak.. dah tau takde sape nak makan.. pastu ade belance2 tu, aku bagi kat dila n joe...daripada terbuang tak makan, baik bagi je kat orang kan..



apepun thanx bangat kat bawan sbb susah payah nak celeb birthday aku.. untuk dila, thanx sbb sudi bagi hadiah..hehehehe..lain kali bagi lagi tau... takat ni je la dulu...



chow cin cau....



MORE PIC HERE....:D






No comments: