21 September 2005

:: masalah ::























Bearsleep_4cakap pasal masalah ni, sape yang takde masalah?
ade sape berani cakap yang dia takde masalah?
orang yang takde masalah pun boleh dianggap masalah jugak kan.
aku cukup tak suka bila ada masalah.
sebabnya aku ni dah la jenis pemikir.
kang macam-macam yang aku pikirkan.
yang bukan-bukan pulak tu.
pastu pulak, aku ni dah la jenis emosi.
sikit-sikit nak emo.
bila dah ade prob, ha mulalah muka aku ni nak monyok je.
mulut pulak rasa berat je nak bercakap.
kang mulalah orang disekeliling aku pulak terasa.
kata aku tak nak bercakap ngan dia lah,
kata aku wat muka la.
hadoi, lantak korang la.
malas aku nak pikir mende remeh temeh ni.
masalah aku ni lagi berat nak difikirkan.



macam mana ek nak hilangkan stress?
nak ilangkan masalah?
pegi bercuti?
ye...bagusnya ide tu.
ade sesape tak nak sponsor aku pergi bercuti?
hahahha...mestilah takde kan..
ngok tul la aku nih..



dah la aku ngah frust duit elaun aku lom masuk lagi.
gi tanya kat cc, dia kata bulan depan.
hangin jer aku.
bajet-bajet dapat la bulan ni.
siap dah senarai dah nak beli ape.
last-last takde..
frust menonggeng aku dibuatnya.
takpelah kan, bukan rezeki aku kot bulan ni.
manalah tau kot-kot masuk bulan depan ngan bonus sekali.
hahahah...doakan la yea...
amin...


No comments: