13 September 2005

kursus..kursus..

alkisahnya, tanggal 8-12 september ari tuh aku telah pergi ke langkawi atas urusan kursus BTN. memula tu memang aku tak nak pergi, tapi memikirkan bila lagi nak pegi, aku redah je. perasaan aku? best ada, tak best pun ada. biar aku citer yang TAK BEST dulu k..

+ pegi ngan kenderaan jabatan, so tak dapat la nak claim.
+ kalau pergi naik bas takpe la jugak, ni dia bagi nye coster je.. pada yang tak tau coster tu hape, meh sini aku kaborkan.. coster tu sama jenis ngan van, tapi dia besar sikit malah lebih buruk dari van.. malu tau tak aku.. orang dari stesen lain sume naik bas beso-beso, dari ibu pejabat je naik coster.. hahpeh sungguh.. tapi, boleh dimaafkan jugak la sebab dia bagi bas coster yang cantik sket.. tapi, nak patah jugak la pinggang dok dalam tu.
+ aku tak dapat nak shoping kat langkawi. faktor tak cukup masa n tadek duit. nak pegi langkawi ni pun kena loan dari bapak aku. nasib le bapak aku nak bagi. kalo tak, mampos aku.
+ tak sempat nak jenjalan kat sana. sebab tak cukup masa.
+ gambar kenangan pun tadek aku nak tunjuk kat korang, sebabnya aku tak bawak kamera.. tak dapat la aku nak mengabadikan "kenangan pertama kali aku di Langkawi"..huhuhu..

yang BEST nya pulak :

+ ni kali pertama aku menjejakkan kaki ke bumi langkawi. akhirnya sampai jugak aku ke Langkawi nih.. teruja jugak la...hahah
+ sume perserta kursus orang jabatan aku. spesel case..tak campor ngan jabatan lain. so, senang sikit hati aku. aku ni bukan jenis yang mudah berkawan ngan owang lain.
+ peraturan kat sana takdelah ketat sangat. kiranya takde la menyusahkan aku sangat.

pendek citer, aku rasa ni la kursus yang paling best pernah aku pergi setakat ni. kepada korang yang belum pergi BTN tu, pergi le cepat-cepat. best tau.

tapi, best macam mana pon kat sana..aku rasa dok opis lagi best. kat opis ni boleh la aku menggunakan internet dengan sewenang-wenangnya...huahahhah...opss...
k la..tu je yang aku nak citer untuk hari nih...
adios..


No comments: