20 June 2005

~ pertama kali ~

pertama kali kau ku cinta
pertama kali ku diluka
kini aku menjadi tanda
sebuah kubur cinta


kali ni aku nak citer tentang perasaan pertama kali...

pertama kali datang bulan, pertama jejakkan kaki kat sekolah, pertama kali bercinta, pertama kali putus cinta, pertama kali kena kiss, pertama kali bekerja, pertama kali dapat duit gaji, pertama kali bwak keta, pertama kali kena marah, pertama kali naik roller coaster, pertama kali naik kapal terbang... erm.. banyak betul perkara yang berlaku pertama kali dalam hidup kita..

bagi aku perasaan pertama kali ni terlalu penting dan terlalu indah untuk dikenangkan.. berdebar-debar, takut, nervous, cuak, seronok.. sume tu dapat dirasa bile kita mengalami keadaan pertama kali..betul tak?

cuba korang ingat balik perasaan pertama kali yang korang rasa...contoh perasaan pertama kali korang dapat duit gaji ataupun perasaan pertama kali jumpa si dia... erm, mesti best kan? mesti masa first time jumpa tu korang rasa macam-macam kan? tapi, bila dikenang balik, aku rasa perasaan tu yang paling best dan paling indah sekali...

kalau korang dok bosan-bosan takde keje tu, cuba korang ingat balik perasaan pertama kali yang korang tak boleh lupa...aku selalu wat camtu..sekurang-kurangnya hilang gak rasa bosan selain boleh kurangkan stress... kalau tak caya cubalah.....


No comments: