03 November 2006

:: sibuk ::

isnin - masih bemalas-malasan di kampung

selasa - pulang dari kampung. pack barang untuk pindah

rabu - teman si dia hantar barang jugak kat nilai

khamis - lori datang angkut barang. saya pindah lagi. adeh ~~

jumaat - tak tau lagi nak wat ape (sedang berpikir)

sabtu - balik kampung. amik baju tempahan. beli kek hantaran

ahad - majlis pertunangan saya.

ai, bz nye saya minggu ni. sampaikan nak tengok tv pun tak sempat. ha'ah la..baru saya perasan. sejak hari selasa lepas, belum ade sekali pun saya berkesempatan menonton tv. adalah sesuatu yang luar biaa bagi television addict seperti saya. opps..entry saya kali ini bukan nak cerita pasal TV. takpe..kita cerita pasal TV hari lain ok. kali ni tentang kesibukan saya. sebenarnya takdelah sibuk mana pun. cuma dah jadi tabiat saya sejak azali yang suka benor tangguh kije. dah last minute baru terhegeh-hegeh nak buat. ape orang kate tu, dah na teberak baru nak gali lubang. tapi, tu orang kate..bukan saya kata. zaman sekarang nak berak dah tak yah gali lubang. boleh pilih nak duduk atau cangkung...heheh...opss..merepek lagi.


No comments: